گزارش جلسه بیست و دوم هیات مدیره

گزارش جلسه ۱۳۱ هیات مدیره کانون وکلای خراسان شمالی(جلسه بیست و دوم دوره دوم)

گزارش جلسه ۱۳۱ هیات مدیره کانون وکلای خراسان شمالی(جلسه بیست و دوم دوره دوم)

جلسه عادی یکشنبه مورخ  ۲۳/۱۰/۱۴۰۲

۱-بررسی نحوه برگزاری آزمون کتبی و شفاهی اختبار سال ۱۴۰۲ که با توجه به عدم وصول اعتراض در نحوه برگزاری آزمون ، ضمن تشکر از اعضاء محترم کمیسیون کارآموزی ، مراتب صحت آزمون مورد تایید تمامی اعضاء هیات مدیره قرار گرفته و مقرر گردید کارنامه نتایج آزمون به داوطلبین محترم ابلاغ گردد.

۲- با درخواست دو نفر از کارآموزان محترم مبنی بر ختم دوره دوم کارآموزی  پس از استماع نظرات موافقین و مخالفین ، النهایه پس از رای گیری صورت پذیرفته و اکثریت آراء با این درخواست مخالفت گردید.

۳-با درخواست احدی از کارآموزان جهت گذراندن آزمون اختبار در کانون همجوار به شرط انجام تحلیف نزد اعضاء هیات مدیره کانون متبوع موافقت گردید.

۴- بادرخواست احدی از پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی سال ۱۴۰۲ مبنی بر عدم اعمال و انصراف ازسهمیه ایثارگران و استفاده از سهیمه آزاد با لحاظ شرایط مقرر از جمله رسیدن به حدنصاب و تراز سهمیه آزاد موافقت گردید.

۵- گزارش عضو محترم هیات مدیره آقای حسین نصیری از جلسه شورای اجرایی اسکودا در تاریخ های ۲۱ و ۲۲ دی ماه مبنی بر تصویب پیش نویس آیین نامه نقل و انتقالات موضوع ماده ۱۶۱ آیین نامه اجرایی و اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه اجرایی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا