مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلا و مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون

مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلا و مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون

مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلا و مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون

مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلا و مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون خراسان شمالی در ۸ اسفند ۱۴۰۲ با حضور رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، نایب رئیس اسکودا و مقامات این کانون برگزار شد.

در ابتدای این جشن حقوقی، رئیس کانون وکلای خراسان شمالی ضمن تبریک سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری گفت: به دو منظور دور هم جمع شده‌ایم؛ دلیل اول، سالروز استقلال کانون وکلا و دلیل دوم، تحلیف کارآموزان. نوروزیان جشن آبادی تاکید کرد: اگر قرار بر جشن برای کانون باشد، در ۲۰ آبان ۱۳۰۹ کانون وکلا تشکیل شده است ولی ما استقلال را جشن می‌گیریم. استقلال از این جهت مهم است که وکلا بتوانند بدون ترس از ابطال پروانه به دفاع از موکل پرداخته و در جهت تحقق عدالت گام بردارند. وی ادامه داد: نگهبان و لاجرم مطیع قانون هستیم. کانونی که برآمده از قانون است، مستحق تهدید و تحدید نیست.

نوروزیان جشن آبادی افزود: دلیل دوم برگزاری این مراسم، تحلیف کارآموزان محترم است‌. مفتخریم مراسم اتیان سوگند اولین دوره کانون وکلای خراسان شمالی را برگزار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مفتخریم بدون اینکه دیناری بار مالی بر روی دوش حاکمیت گذاشته باشیم و فقط بر مبنای کمک همکاران و حق عضویت ایشان، آموزش‌های لازم را به کارآموزان ارائه داده‌ایم و کانون را اداره می‌کنیم. همچنین در راستای انجام رسالت اجتماعی خود، از طریق وکالت معاضدتی، تسخیری و مشاوره رایگان به اقشار کم برخوردار یاری رسانده‌ایم.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا