پیام تبریک نوروزی

پیام تبریک نوروزی رئیس محترم کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی

 

 

به نام خدای بهار آفرین

به نمایندگی از اعضای محترم هیأت مدیره، فرا رسیدن بهار و ایام نوروز را که مصادف با بهار قرآن و ماه پربرکت رمضان است، حضور تمامی سروران و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی بهروزی و شادکامی برای تک‌تک اعضای کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی دارم. همان‌طور که مستحضرید سال ۱۴۰۱ با تمامی فرازها و نشیب‌های حادث، گذشت و به خاطره‌ تبدیل شد.

در این سال حوادثی برای کشور و ملت عزیز رخ داد که جامعه وکالت نیز از آن‌ها برکنار نماند، اما با تحمل درخور تحسین و مدیریت همکاران بدون کمترین حواشی گذشت و هیأت مدیره نیز در حفظ آرامش و ارتقای جایگاه و ارزش وکلای استان تمام سعی و تلاش خود را در طبق اخلاص گذارده و همواره کوشا بوده و تعاملات با مقامات استانی نیز در همین راستا انجام گردیده است.

سال ۱۴۰۲ نیز با تمام زیبایی‌ها و خوش‌روزی‌ها فرا خواهد رسید و بزرگ‌ترین چالش این سال برای کانون، انجام انتخابات عضویت در هیأت مدیره و پس از آن نیز ترمیم کمیسیون‌ها و ارکان کانون خواهد بود. دیگر آنکه سعی و تلاش در برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و ارتقای علمی همکاران خواهد شد و امید است همکاران با شرکت در انتخابات، کاندیداتوری و شرکت در رأی‌گیری و نیز حضور در ارکان و کمیسیون‌ها در جهت خدمت‌رسانی به دیگر همکاران گام بردارند.

در انتها از همراهی و مشارکت اعضای محترم هیأت مدیره در تصمیم‌گیری‌های کانون و نیز همکارانی که در برگزاری‌ کلاس‌ها، هم‌اندیشی‌ها و همایش‌هایی که برگزار شده همکاری داشته و در کمیسیون‌ها مشغول خدمت‌رسانی به اعضای محترم کانون وکلای خراسان شمالی هستند، کمال تشکر دارم. بهار، برگ پراکنده را به هم بر بست نگاه ماست که بر لاله رنگ و آب افزود.

رضا نوروزیان جشن آبادی

رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا