هماهنگی با بانک سپه به منظور تسهیلات ویژه وکلا

هماهنگی با بانک سپه به منظور دریافت تسهیلات ویژه وکلا

در گفتگو با نایب رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی مطرح شد

هماهنگی با بانک سپه به منظور دریافت تسهیلات ویژه وکلا

نایب رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی در گفتگو با روابط عمومی کانون اعلام نمود، در سال‌های گذشته سقف وام اعطایی که از جانب صندوق حمایت وکلا برای هر کانون در نظر گرفته می‌شد، به گونه‌ای بود که امکان اعطای وام خرید دفتر برای همکاران محترم فراهم می‌گردید. سال جاری با توجه به سقف تسهیلاتی که برای وکلای استان خراسان شمالی در نظر گرفته شده است، عملاً فقط می‌توانیم وام خرید تجهیزات دفتر را اعطا نماییم.

آقای عباس وحدانی افزود: به منظور جبران این کاستی، طی نشستی که با سرپرست شعب بانک سپه استان خراسان شمالی برگزار گردید، موافقت این بانک برای اعطای تسهیلات به وکلای کانون خراسان شمالی دریافت گردید.

طی این نشست صمیمانه و مفید، دو طرف بر همکاری و تعامل بیشتر این دو نهاد تأکید و ابراز امیدواری نمودند که امکان برگزاری نشست‌های تخصصی و کلاس‌های آموزشی نیز فراهم گردد.

ایشان در ادامه بیان نمودند: بر این اساس، وکلای محترم می‌توانند با مراجعه به کانون و دریافت معرفی‌نامه در خصوص دریافت وام‌های مرتبط با امر وکالت اقدام لازم انجام دهند.

در پایان این گفتگو نایب رئیس محترم کانون وکلا تأکید نمودند که تمام تلاش هیأت مدیره کانون برای حفظ جایگاه و حیثیت اجتماعی وکلا بوده و همگی تلاش داریم که به هر نحوی در راستای بهبود وضعیت همکاران گرامی اقدام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا