اظهارات رئیس کانون وکلای خراسان شمالی در جمع رتبه های برتر کانون

اظهارات رئیس کانون وکلای خراسان شمالی در جمع رتبه های برتر کانون

اظهارات رئیس کانون وکلای خراسان شمالی در جمع رتبه های برتر کانون

ثبت نام گروه اول پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای خراسان شمالی طبق جدول زمانبندی، امروز ۱۵ مهر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی، رئیس کانون وکلای خراسان شمالی در جمع گروه اول پذیرفته شدگان که رتبه های برتر این کانون هستند حاضر شد و ضمن عرض تبریک خطاب به آنان گفت: بسیار خرسندیم که در آزمون مهم منصب وکالت توانستید رتبه های برتر کانون را بدست آورید.

رضا نوروزیان جشن آبادی همچنین گفت: موجب افتخار است که رتبه یک کانون وکلای خراسان شمالی جزء ۳۰ نفر برتر کشور در آزمون وکالت ۱۴۰۲ است.

وی بر این نکته مهم تاکید کرد که پذیرفته شدگان با دقت محل اشتغال خود را انتخاب کنند.

رئیس کانون خراسان شمالی در این خصوص افزود: ۱۲ شهر در استان وجود دارد که هیات مدیره کانون با توجه به وسعت، جمعیت و گستردگی پرونده ها، سهمیه هر شهر را تصویب و مشخص کرده است و پذیرفته شدگان می توانند بر اساس رتبه آزمون، شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: به منظور تشویق افراد برای جدی گرفتن دوره کارآموزی و ایجاد رقابت جهت ارتقای سطح علمی پذیرفته شدگان به ۲ نفر از افراد برتر (رتبه های یک و دو) در آزمون اختبار، بدون توجه به رتبه فعلی آزمون وکالت ۱۴۰۲، اجازه داده می شود که در شهر مرکز استان یعنی بجنورد، مشغول به کار شوند.

نوروزیان جشن آبادی در پایان به همه پذیرفته شدگان و وکلای جوان توصیه کرد که به دنبال احقاق حق و گسترش عدالت در جامعه باشند.

♻️ روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا