آزمون داوری

آزمون داوری

📚به اطلاع تمامی اعضای کانون وکلای دادگستری می‌رساند، آزمون داوری جهت احراز صلاحیت داوران مرکز داوری کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی، ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

✅افراد واجد شرایط:

🔺تمامی همکارانی که تمایل به فعالیت به عنوان داور در مرکز داوری کانون وکلا را دارند می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند.

🔺 امکان حضور برای همکارانی که در دوره آموزشی داوری شرکت نکردند نیز فراهم است.

🔺کارآموزان محترم نیز می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند و بعد از اخذ پروانه پایه یک، از امتیاز این آزمون بهره‌مند شوند.

🔺با توجه به اینکه مطابق با ماده ۲۱ آیین‌نامه تشکیلات داوری، داوران مرکز داوری از میان وکلای پایه یک که  به صورت دائم یا موقت در کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی عضویت دارند انتخاب می‌شوند، لذا آزمون داوری فقط برای همکاران عضو این کانون خواهد بود.

🔺با توجه به بند ۱  ماده ۲۱ آیین‌نامه تشکیلات مرکز داوری کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی در خصوص داوران مرکز و نیز جدول ضمیمه آیین‌نامه انتخاب و انتصاب داوران مرکز داوری کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی در خصوص امتیازات لازم برای انتخاب داور، شرکت در دوره آموزشی داوری که در تاریخ ۲۸ اردیبهشت و ۴ خرداد برگزار شده و کسب نمره قبولی در آزمون پیش رو، امتیاز قابل توجهی در احراز صلاحیت متقاضیان داوری در مرکز داوری کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی خواهد داشت. بنابراین نمره آزمون و شرکت در دوره آموزشی داوری، تنها شرایط لازم برای برای احراز صلاحیت داوری در مرکز داوری کانون نیست.

✅شرایط امتحان:

🔻 ۱۲  نمره از سوالات این امتحان، از تقریرات آقای دکتر معبودی در طول دوره آموزشی است که به صورت تشریحی اخذ می‌شود و ۸ نمره دیگر به صورت تستی، از مفاد آیین‌نامه‌ها و قوانین مرکز داوری  است.

📘جزوه تقریرات استاد و مجموعه آیین‌نامه‌ها و قوانین مرکز داوری در کانال تلگرام کمیسیون داوری در دسترس همگان قرار گرفته است.

✅ زمان و مکان برگزاری آزمون:

⏰ساعت: ۴ بعد از ظهر

 

✅ثبت نام
برای شرکت در آزمون داوری، لطفا از طریق لینک زیر ثبت نام نمایید.
https://forms.gle/XNniFekwEU1eGnGM8

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا